ВСТУП
Сучасне реформування системи освіти
вимагає докорінних змін в організації навчального процесу системи навчання у
післядипломній освіті, адже вона має забезпечити вчителів новітніми знаннями та
вміннями, які в перспективі нададуть їм можливість самостійно отримувати
професійно важливі знання і вміння, враховуючи швидкі зміни що відбуваються в
суспільстві. Особливо це актуально для молодих спеціалістів, адже вони приходять
у школу працювати часто-густо непідготовленими.
З
метою реалізації провідних напрямів розбудови національної системи освіти,
досягнення мобільності професійно-педагогічної підготовки вчителів поряд з
розробкою нової освітньої філософії й парадигми, ведуться пошуки варіативних
систем і моделей, інноваційних технологій і методик професійної підготовки
педагогічних кадрів сучасної генерації на рівні освітніх стандартів і здобутків
цивілізації.
Останніми
роками арсенал педагогічних технологій збагатився ще однією – інтерактивною,
яка відповідає потребам сучасної освітньої ситуації у пошуку та впровадженні
нових форм навчальних взаємодій між учасниками процесу навчання. Інтерактивне
навчання, що розуміється як безпосередній діалог між ними, набуває сьогодні
особливого значення. Зберігаючи кінцеву мету і основний зміст освітнього
процесу, воно базується на взаєморозумінні та співпраці як учителя з учнями,
так і учнів між собою. Тому, окрім навчальних цілей, у процесі таких взаємодій,
учнями усвідомлюється цінність інших людей, їхніх думок та інтересів,
формується потреба в спілкуванні з ними, у їх підтримці, що характерно для
найкращих моделей суб’єкт . суб’єктного і особистісно орієнтованого навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар