ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ В РОБОТІ З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ПЕДАГОГА



ВСТУП

         Сучасне реформування системи освіти вимагає докорінних змін в організації навчального процесу системи навчання у післядипломній освіті, адже вона має забезпечити вчителів новітніми знаннями та вміннями, які в перспективі нададуть їм можливість самостійно отримувати професійно важливі знання і вміння, враховуючи швидкі зміни що відбуваються в суспільстві. Особливо це актуально для молодих спеціалістів, адже вони приходять у школу працювати часто-густо непідготовленими.
З метою реалізації провідних напрямів розбудови національної системи освіти, досягнення мобільності професійно-педагогічної підготовки вчителів поряд з розробкою нової освітньої філософії й парадигми, ведуться пошуки варіативних систем і моделей, інноваційних технологій і методик професійної підготовки педагогічних кадрів сучасної генерації на рівні освітніх стандартів і здобутків цивілізації.
Останніми роками арсенал педагогічних технологій збагатився ще однією – інтерактивною, яка відповідає потребам сучасної освітньої ситуації у пошуку та впровадженні нових форм навчальних взаємодій між учасниками процесу навчання. Інтерактивне навчання, що розуміється як безпосередній діалог між ними, набуває сьогодні особливого значення. Зберігаючи кінцеву мету і основний зміст освітнього процесу, воно базується на взаєморозумінні та співпраці як учителя з учнями, так і учнів між собою. Тому, окрім навчальних цілей, у процесі таких взаємодій, учнями усвідомлюється цінність інших людей, їхніх думок та інтересів, формується потреба в спілкуванні з ними, у їх підтримці, що характерно для найкращих моделей суб’єкт . суб’єктного і особистісно орієнтованого навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар