ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ВЕБ-КВЕСТУ ТА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ. З ДОСВІДУ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ГАЙВОРОНСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

    Сучасний етап оновлення системи національної освіти, згідно вимог  загальноєвропейського простору, потребує нестандартного підходу, нових пошуків, створення інноваційних навчальних технологій та методик. Технологічний підхід у світовій педагогічній практиці розглядається як альтернативний традиційному, в основі якого лежить отримання готових знань та їх репродуктивне засвоєння. Новітні технології, зокрема Інтернет-технології, є не тільки джерелом інформації але й стимулюють процес самоосвіти педагогічних працівників; формують навички самостійної діяльності; підвищують інформативність, інтенсивність, результативність освіти. Проблема використання технологій Інтернету полягає в організації цілеспрямованого пошуку інформації, її структурування та продуктивне використання в навчальній діяльності. Одним із можливих шляхів до вирішення вищевказаної проблеми є застосування веб-квест технології, яка поєднує проектну технологію навчання, інтегрує програмовий, груповий, комунікативний та проблемний методи.

Немає коментарів:

Дописати коментар