Сучасний етап
оновлення системи національної освіти, згідно вимог загальноєвропейського простору, потребує
нестандартного підходу, нових пошуків, створення інноваційних навчальних
технологій та методик. Технологічний підхід у світовій педагогічній практиці
розглядається як альтернативний традиційному, в основі якого лежить отримання готових
знань та їх репродуктивне засвоєння. Новітні технології, зокрема
Інтернет-технології, є не тільки джерелом інформації але й стимулюють процес самоосвіти
педагогічних працівників; формують навички самостійної діяльності; підвищують інформативність,
інтенсивність, результативність освіти. Проблема використання технологій
Інтернету полягає в організації цілеспрямованого пошуку інформації, її
структурування та продуктивне використання в навчальній діяльності. Одним із можливих
шляхів до вирішення вищевказаної проблеми є застосування веб-квест технології, яка
поєднує проектну технологію навчання, інтегрує програмовий, груповий,
комунікативний та проблемний методи.
Немає коментарів:
Дописати коментар