Пам’ятка  
щодо вивчення роботи навчальних закладів з обдарованими дітьми

1.Наявність нормативних документів, які регламентують роботу з обдарованими учнями. Винесення питань роботи з обдарованою молоддю на наради при директорові, засідання педагогічних рад, методичних підрозділів.
2. Наявність плану роботи з обдарованими дітьми, підпорядкування його річному плану школи, концепції розвитку, програмі розвитку ЗНЗ.
3. Наявність банку даних обдарованих дітей та учителів, які працюють з обдарованими дітьми. Створення банку інноваційної діяльності педагогів, мережі ЗНЗ, які працюють з обдарованими дітьми.
4. Розклад  індивідуальних занять по підготовці до Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін, І етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт МАН учнівської молоді.
5. Наявність планів індивідуальних занять. Створення творчих груп педагогів для розробки індивідуальних планів і програм роботи з обдарованою молоддю. Розробка картотек обдарованих дітей.
5. Наявність наказів про організацію та підсумки проведення олімпіад, конкурсів, турнірів.
6. Виконання рекомендацій методичних  структур щодо пошуку та підтримки обдарованої і здібної молоді.
7. Об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін ( підсумкові контрольні роботи, семестрове оцінювання, порівняльний аналіз за підсумками контрольних робіт).
8. Вивчення та узагальнення досвіду психологів та педагогів із питання роботи з обдарованими дітьми. Участь педагогів в обласних ярмарках педагогічної творчості. Видавнича діяльність педагогів.
9. Розробка авторських програм.
10. Створення картотеки завдань підвищеної складності, олімпіадних завдань.
11. Педагогічний та психологічний супровід обдарованих дітей.
12. Здійснення моніторингових досліджень із питань проведення Всеукраїнських олімпіад, конкурсів.
13. Проведення навчально – тренувальних зборів з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах із базових дисциплін, І етапі Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт МАН учнівської молоді




Немає коментарів:

Дописати коментар